Author:
• Sâmbătă, Ianuarie 03rd, 2009

Organizare evenimente

Organizare evenimente indoor

Misiunea si valorile organizatiei dumneavoastra capata valoare doar in masura in care se regasesc in comportamentele zilnice ale angajatilor.
Prin activitatile pe care le propunem, provocam participantii sa actioneze asupra:

  • climatului de lucru din cadrul companiei
  • abilitatilor personale si interpersonale
  • eficacitatii interactiunilor din cadrul echipelor

Activitatile de organizare evenimente indoor, exercitiile si simularile noastre sunt sustinute de traineri certificati care folosesc instrumente licentiate ©Human Synergistics International:

Simulările de supraviețuire (exerciții de echipă)
Supaviețuirea în munți(2 ore) Un elicopter se prăbușește într-o zonă  muntoasă. Participanții trebuie să prioritizeze prin consens 12 obiecte ce le pot salva viața. Dezvoltarea echipei, luarea deciziilor prin consens, rezolvarea problemelor și luarea deciziilor, comunicare
Supraviețuirea în caz de incendiu(2 ore) Un grup asistă la izbucnirea unui incendiu. Participanții trebuie să  prioritizeze prin consens 12 obiecte ce le pot salva viața.
Supraviețuirea în zona subarctică(2-3 ore) Un avion se prăbușește în nordul Canadei, într-o zonă izolată și înghețată.  Participanții trebuie să prioritizeze prin consens 15 obiecte ce le pot salva viața.
Supraviețuirea în deșert 2(2,5 – 3,5 ore) Aflat în deșert într-o situație limită, în urma prăbușirii unui avion,  un grup trebuie să ia decizii de viață și de moarte. Dezvoltarea echipei, luarea deciziilor prin consens, rezolvarea problemelor și luarea deciziilor, comunicare, strategie pentru seminarii de planificare strategică.
Simulările de afaceri (exerciții de echipă sau individual)
Planificarea proiectelor(2 ore) Cum generezi și păstrezi un ritm adecvat pentru derularea unui proiect.  Secvențializarea sarcinilor implicate în planificare, organizare, implementare și control. Lucru în echipă, management de proiect, servirea clienților, luarea deciziilor prin consens, comunicare. Introducerea conceptelor de bază pentru teme ca: management de proiect, planificarea întâlnirilor, organizare evenimente, relația cu clienții.
Întâlniri eficace(2 ore) Ce trebuie făcut și ce nu într-o întâlnire încare urmărești să obții ceva. Secvențializarea etapelor implicate în planificarea, organizarea, derularea și evaluarea unei întâlniri eficace.
Reclamația clientului(2 ore) Cum poți transforma o nemulțumire a unui client într-un câștig reciproc? Secvențializarea acțiunilor pe care le implică rezolvarea unei reclamații, identificarea problemei, învățarea din experiență.
O cultură orientată spre calitate(2 ore) Ce impact are cultura organizațională a unei companii asupra clienților. Prioritizarea celor mai importante comportamente, relevante pentru succesul unei companii. Servirea clienților, schimbare culturală și organizațională, impactul organizațiilor la clienți.
Antrenor(3- 4 ore) Cum susții și motivezi o echipă. Cum stabilești obiective și cum le urmarești.Exercițiu are doua secvențe care surprind aspectele principale cu care se confruntă o echipă: pregătirea dinaintea meciului, stabilirea obiectivelor, discuțiile  de la pauză dintre antrenor și jucători, analiza performanței.

Exercițiul surprinde impactul valorilor pe care le transmite un antrenor  echipei sale.

Principiile și conceptele de bază în leadership, valori individuale și atitudine.
Transformarea(5-8 ore) Cum poți revigora și aduce succes unei companii. Exercițiul este compus din 4 simulări. Are la bază luarea de decizii de viață și de moarte pentru zone strategice care influențează performanța unei organziații: presupuneri, valori, identificarea problemelor reale, stabilirea obiectivelor, pași de acțiune, strategia managementului, feedback și comunicare. Valori de organizație, strategie, schimbare organizațională.
Simulări din colecția Provocări – simulări cu conținut teoretic, create pe baza literaturii de specialitate pentru domeniile pe care le adresează. Exercițiile pot fi folosite atât individual cât și ca exerciții de echipă.
Negocieri constructive(1-2 ore) Introduce ideea de negociere bazată pe principii. Exercițiul constă în ordonarea a 17 activități referitoare la: definirea problemei, alegerea strategiei de negociere, generarea alternativelor, acordul final. Dezvoltarea abilităților de managemet, internalizarea conceptelor de bază pentru temele adresate în exerciții, lucrul în echipă, rezolvarea problemelor și luarea deciziilor, managementul conflictelor și negociere, comunicare, planificare strategică și stabilirea obiectivelor, etică, management strategic.
Planificarea   strategică(1-2 ore) Exercițiul este adresat mai degrabă nivelului strategic, la finalizarea unui seminar de management strategic. Exercițiul constă în ordonarea a 24 de activități relevante pentru definirea, planificarea, implementarea și încheierea proceselor de schimbare strategică.
Managementul performanței(1-2 ore) Exercițiul constă în ordonarea a 20 de activități care se referă la stabilirea standardelor, facilitarea și monitorizarea performanței, derularea evaluărilor și modalitatea de utilizare a rezultatelor.
Decizii etice(1-2 ore) Impactul politicilor de lucru în exterior și generarea lor. Exercițiul presupune ordonarea a 10 practici de cercetare specifice mediului medical și analiza lor prin prisma eticii de cercetare.

Ce castigati:

  • Un sistem prin care echipele isi pot examina dinamica grupului
  • Membrii echipei vor evalua, vor intelege si vor imbunatati modul in care lucreaza impreuna
  • Dezvoltarea comportamentelor eficace in echipa dumneavoastra
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.